Leave it alone, I wanna be on my own

Underbara dag. Sol, värme och underbart sällskap. Bara en liten detalj.. Jag saknar min bästis!
Hon var på sin pappas begravning idag. Heartbreaking att tänka på. Nästan så att jag måste ut och plåga mina kära ben ännu mer med en springtur.. Bara för att få annat att tänka på. Jag hade tänkt mig en riktigt lång runda idag! Antagligen lite senare på kvällen, om inte bästisen vill träffas! Kan behövas, för att rensa tankarna och så..
Har varit ganska duktig på fruktfronten.. Inget godis och ingen glass, trots att det är sommarvärme utomhus. Jag går verkligen in för det här stenhårt just nu! Jag SKA nå mitt slutmål. Kosta vad det kosta vill!
Helt ärligt så får denna otroliga fokusering på att äta rätt för att nå mitt mål, gjort så att jag blir alltmindre tankspridd och nere. Jag mår toppen av det. Prova, så får ni själva se! Sätt upp ett mål för ert inre och följ det verkligen stenhårt. Inga undantag, utan en strikt diet och en massa träning.
50kg, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0