Sit me down, shut me up and then I'll get along with you

Iskallt ute. Jag är trött. Ganska utslagen faktiskt. Och hungrig..
Riktigt sjuk jävla hungrig alltså.
Jag är inne på att fixa till min kropp och bli nyttig nuförtiden, så jag går på en fruktdiet istället för den vanliga godisdieten.. Haha  nämen jag tror att jag hamnat i något slags deprimerande mönster och vill pigga upp mig själv genom lite positiv framgång på kroppsformen.
Jag har varit lite off sedan hemkomsten från resan..
Deprimerad är faktiskt det rätta ordet. Så är det alltid efter man kommer hem ifrån en resa.. Eller iallafall för min del.
Jag går alltid igenom en slags mini-depression under en vecka ungefär, där jag antingen blir allmänt seg och otaggad på allt eller blir supertrött och försöker sova bort så mycket av tiden som möjligt. Kanske låter knasigt egentligen, men för att komma ur denna cirkel brukar jag försöka fokusera ordentligt på någonting jag verkligen vill uppnå.. Och tro det eller ej, men det fungerar! Och just nu är jag inne på min fruktdiet. Jag har ett mål.. Att uppnå vikten 50. Jag ska verkligen kämpa.. Är ni med mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0