So much more than that

Jag är inte riktigt säker på vad det är jag gett mig in på nu.. Jag har försökt mig på det här med blogg tidigare, men kände att det var ett ganska misslyckat försök. Det blev mer som en blogg där jag skriver för att mina läsare ska få något att läsa om, och inte för mig egen skull.. Som faktiskt var syftet med det hela!
Missförstå mig inte nu när jag säger att syftet med min blogg inte är för mina läsares skull.. SJÄLVKLART är den för eran skull också, bara det att jag hade tänkt att denna ska handla om mig. Och då menar jag bara mig och mitt liv förståss, ingenting annat.. Jag hade tänkt att det här skulle bli min dagbok på nätet liksom. Hoppas att ni kommer tycka om den!
Welcome into my life. Och upp till bevis nu blogg.se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0